9. března 2011

Omluva Václavovi!


Po sérii opilých, oplzlých, omamných až trapných dnů mám dojem, že jsem si oblíbila srnky a taky pivo, že mým oblíbeným slovem je lascivní a taky jsem v tomto případě velmi pošetilá. Zatímco někteří lidé chtějí být plastičtí... ale já nemiluju plastičnost, nechci být plastická, i když mít tělo jako Lady Gaga... od krku dolů of kors. Některé věci jsem si ale prostě ujasnila, virtuální realita je více realita a fyzická realita je schizofrenní svině a Kay Burianek (doufám, že to píšu dobře) je piča, nedá se svítit, je k tomu třeba důvod? Asi ano, ale já nevím jaký, je to osobní pocit. Legenda z dětství ztratila kouzlo jako Michael Jackson barvu. Nebudem si lhát do kapsy! Vydyzajnovaný pičiny nejsou v žádným případě žádné zlo, i když bych pořád raději pila sprite. No nechte na hlavě... je to nevyrovnaný výplod!

Návod na bombu postujem přístě, máme teď víc kandidátů a tyto velký věci se nedaj uspěchat, bude to nejspíš organická bomba z piva, pro biolidi s údajně voňavýma biohovnama, ale ze zkušenosti z veřejných záchodků - konkrétně v Mezzanine, to je asi něco jako kavárna v Brně, biohovna jsou stejná jako normalhovna! A taky vás musíme udržovat v napětí.
Jo! vyhlašuju soutěž, kdo mi konečně zjistí věk Kaye Burana, tak dostane hřejivě vypálené cédé jeho kvalitní kapely.
No nic dneska je den Tibetu, tak se chytněme za srdce vyvěsme si tibetské vlajky na facebook, twitter, líbímseti, last.fm. ATAKDÁLE


Ano! Pokládám zde veřejnou omluvu pro Václava Neckáře, jenž se stal pro kratší dobu jistým symbolem mého bytí... tento muž je poněkud limitován svým zdravím a můj výsměch jemu zavinil pobyt v nemocnici. OMLOUVÁM SE! Možná je to náš fatál (NÁŠ to myslím ještě kolegyni <=< >=>), vysmát se legendě českého šourybníčku a během pár dnů se mu objeví pár zdravotních problémů ne-li smrt. V případě Ivety Bartošové to má dalekosáhlý dopad, ale to se zatím omlouvat nebudem ani Jirkovi Pomeje ne, i když naší vinou je z něho asi princ chuďas!
Tak a jako poslední poznámka, skoro pod čarou, poslechněte si Los Campesinos, tešte se za 8 dní na nové a trochu už nostalgicky slzavé The Strokes!

1 komentář:

luminique řekl(a)...

o tom, jak se Kay Buran snažil být tak moc cool, že to vyzní trapně i z tištěného rozhovoru:
http://www.viceland.com/blogs/cs/2011/02/25/kay-ze-sunshine-%E2%80%9Enova-deska-bude-mozna-vetsi-sracka-nez-predesla%E2%80%9C/